قلمستان

ساخت وبلاگ

رابیتس شبکه ای فلزی با چشمه هایی متنوع است . در واقع ورقه های فولادی مشبکی هستند که از ورق های گالوانیزه تهیه شده اند . این ورق ها با مفتول گالوانیزه دارای شبکه های فرعی هستند  .

اینطور می توان گفت که رابیتس مجموعه ای از پرس ورقه های فولادی با کشش عرضی است .

از توری های مفتولی ، برای تولید برخی دیگر از تجهیزات حصار کشی مثل توری مرغی نیز استفاده می شود . توری مرغی حاصل ترکیب مفتول های گالوانیزه است که دارای سایر چشمه های متفاوتی هستند .

هر کدام از انواع حصار های گفته شده دارای کاربرد های خاص خود می باشند . به عنوان مثال ، توری مرغی عمدتا می تواند برای حصار کشی های سبک ، ساخت قفس حیوانات و ... مورد استفاده قرار بگیرد . در حالی که رابیتس برای اهدافی همچون ترمیم و ساخت سقف های کاذب ، پوشش دادن تیر آهن و ... استفاده می شود .

 

رابیتس چیست ؟

رابیتس یکی از تجهیزات اصلی در صنعت ساختمان سازی است . این محصول به صورت شبکه های فلزی بوده و در محل هایی از ساختمان همچون سقف ، اندود کاری کانال تاسیسات و تونل ها ، تولید سقف های کاذب و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

ساختار کلی رابیتس به این صورت است که ورق های گالوانیزه با کمک مفتول های گالوانیزه ، تولید یک شبکه حصاری کرده اند . این محصول به صورت  ورقه در بازار موجود می باشد . از رابیتس برای پوشش دادن تیرآهن ، ستون ، سقف و ... استفاده می شود .

رابیتس می تواند علاوه بر جنبه های کاربردی ، جنبه های زیبایی نیز داشته باشد . رابیتس کمک می کند تا احتمال ترک خوردگی دیوار ها به حداقل رسیده ، و در مصارفی همچون ایجاد نورپردازی ها نیز موثر واقع شود .

 

مزایای استفاده از رابیتس

استفاده از رابیتس در هر بخش از ساختمان سازی ، مزایای خود را دارد . به طور کلی ، استفاده از رابیتس در صنعت سازه های ساختمانی می تواند در راستای ایجاد سقف کاذب  ، جلوگیری از ترک خوردگی ، نورپردازی پنهان ، و ... استفاده شود .

در نما ، رابیتس در ترمیم شکستگی نما ، اجرای کامپوزیت ، و سایر نقوش برجسته موثر است .

هنگام بتن ریزی ساختمان ، می توان در بخش هایی همچون کانال های سرمایشی ، پوشش اطراف تیر آهن ، پوشش اطراف ارماتور و ... از رابیتس استفاده کرد .

در این شرایط ، می توان گفت که این محصول به نحو مهمی هم در بخش های داخلی ساختمان و هم بخش های نما ، تاثیر گذار بوده و قابل استفاده است .

میتوانید بخوانید: تولید توری به روش اتوماتیک و کاربرد آنها

 

عوامل موثر در قیمت رابیتس

قیمت این محصول به فاکتور های متعددی وابستگی دارد . یکی از عوامل موثر ، وزن رابیتس است . وزن  رابیتس به ضخامت فولاد به کار رفته در آن بستگی دارد . این محصول در سه نوع سبک ، متوسط و سنگین در بازار موجود می باشد .

تعداد چشمه های رابیتس و تعداد ستون ها نیز در قیمت گذاری این محصول موثر هستند . چشمه و ستون با یکدیگر ارتباط عکس دارند . در واقع هرجقدر که چشمه ها کوچکتر باشند ، ستون ها بیشتر هستند . در سازه های ساختمانی ، هرچقدر که ستون بیشتر باشد ، وزن سازه کمتر خواهد بود .

انتخاب بهترین نوع رابیتس بستگی به هدف و شرایط سازنده دارد .

انواع توری عبارت اند از:

 

توری مرغی چیست ؟

این نوع توری ها ، با کمک مفتولی بسیار نازکی ایجاد شده اند . ساختار این نوع توری به شکل شش ضلعی است . سایز چشمه 3 و 4 رایج ترین نوع توری مرغی هستند . این محصول با کمک نوعی بافت مفتولی ایجاد می شود . در واقع توری مرغی با کمک نازک الیاف های مفتولی موجود در بازار تشکیل شده و برای ساخت  ، نوعی بافندگی با مفتول صورت می گیرد .

این محصول علاوه بر کاربرد های حفاظتی و ساختمان سازی ، می تواند برای ایجادد حصار در باغچه ، قفس حیوانات و ... نیز استفاده شود .

میتوانید بخوانید: خرید توری پرسی

 

کاربرد توری مرغی

توری مرغی می تواند در بخش های مختلف سازه کاربرد داشته باشد . توری مرغی را می توان در سقف های شیروانی به کار برد . استفاده از این محصول در بخش های سقف ، می تواند نقش عایق را ایفا کرده و از انتقال صدا ، گرما و سرما جلوگیری کند .

مشابه با رابیتس ، می توان از توری مرغی نیز در گچ کاری ها استفاده کرد و با کمک آن ، احتمال ترک خوردگی سازه کمتر می شود . با این حال ، مقاومت توری مرغی از رابیتس کمتر است .

حضور توری مرغی در زیر سازی نصب کاشی ها ، کمک می کند تا ملات از استحکام بیشتری برخوردار شده و به طور یکنواخت تری نیز قرار بگیرند .

در باغچه و حیاط ، می توان از این توری به عنوان حصار کشی برای گیاهان ، و نیز ساخت قفس حیوانات استفاده کرد . این توری مقاومت بالایی در برابر خوردگی  و رطوبت دارد . در نتیجه گزینه مناسبی برای استفاده در حیاط و لانه حیوانات دارد .

 

عوامل موثر در قیمت توری مرغی

قیمت این محصول در ابتدا ، به رول ان بستگی دارد . هر رول دارای عرض 120 سانتی متر  و طول 45 متر است و دارای وزن متفاوتی می باشد . مفتول های سازنده توری مرغی ، اصلی ترین عامل در وزن محصول هستند . مفتول های ضخیم تر ، وزن بیشتری داشته و قدرت بیشتری نیز دارند . در نتیجه قیمت این محصول افزایش پیدا می کند .

در حالی که توری های ارزان تر ، با مفتول های نازکی ساخته شده اند و از لحاظ قدرت ، قدرت چندان بالایی نسبت به نمونه های ضخیم ندارند .

انتخاب مفتول باید بر اساس هدف و نیاز شخص صورت بگیرد . به عنوان مثال ، برای ساخت سازه های ساختمانی باید ضخیم ترین توری ها انتخاب شوند . در حالی که برای مصارفی مثل حیاط و باغچه ، توری های ظریف تر نیز می توانند کاربردی مفید نشان دهند.

سایت منبع: صنایع مفتولی تورگستر

قلمستان...
ما را در سایت قلمستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Alexander Doma doma بازدید : 85 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 18:46

یکی از راه هایی که به ذهن خلاق برخی از داوطلبان کنکور می رسد تقلب در کنکور سراسری می باشد. آزمون کنکور یکی از مرحله های مهم و سرنوشت ساز در زندگی تمامی دانش آموزان و دانشجویان می باشد، این افراد باید با تلاش و پشت کار خود این مانع را پشت سر بگذارند و به موفقیت برسند. برخی از دانش آموزان هنگام شرکت در جلسه کنکور به جای خواندن مطالب آموزشی به دنبال روش های تقلب در کنکور هستند تا از تلاش و کوشش برای رسیدن به هدف هایشان شانه خالی کنند.

منبع مقاله: کتاب طلایی

 

آیا تقلب در تست زنی امکان پذیر است؟

برخی از داوطلبان ممکن است به این فکر کنند که نتوانسته اند منابع درسی کنکور را به خوبی مطالعه کرده باشند و یا در خصوص نحوه مطالعه زمان بندی خوبی نداشته باشند به همین دلیل قبول نشده اند. حال به این فکر خواهند کرد که می توانند بر سر آزمون تقلب کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخی از افراد عادت به تقلب کردن دارند و می شه گفت این افراد استادکار و بلد راه هستند. در این راه ممکن است این افراد به شما بگویند که به آن ها اطمینان داشته باشید و روش هایی را به شما معرفی می کنند که بوانید با خیال راحت به تمامی سؤالات پاسخ دهید.

بهتر است به این نکته توجه کنید که تقلب کردن در هنگام تست زنی اشتباه ترین کاری است که شما می توانید انجام دهید. در مرحله اول سازمان سنجش دفترچه های مختلفی منتشر خواهد کرد که در هر یک گزینه های دارای ترتیب های مختلفی هستند. به عنوان مثال ممکن است در دفترچه شما گزینه 1 درست باشد اما همان سؤال در دفترچه دیگر پاسخ صحیح گزینه 3 باشد.

میتوانید بخوانید: تعداد سوالات هر درس در کنکور تجربی

 

ابزارهای تقلب پيشرفته در کنکور

امروزه خلاقیت داوطلبان بسیار افزایش پیدا کرده است و برای تقلب در کنکور از روش های نوینی استفاده می کنند، این افراد با به کار گیری ابزارهای مختلف تقلب کردن را برای خود راحت تر کرده اند.

  • هندزفری

یکی از این ابزارها داشتن هندزفری است و شما با خواندن سؤالات برای شخص دیگری که در بیرون می باشد می توانید به راحتی به سؤالات پاسخ دهید.

  • مچ بند و ساعت هوشمند

استفاده از مچ بندهای هوشمند در سال های قبلی در کنکور سراسری بسیار رواج پیدا کرده است. این ابزار برای تقلب کردن در کنکور بسیار کارآمد بوده و شما می توانید از آن استفاده کنید.

  • خودکار دوربين دار

از دیگر ابزارهایی که شما می توانید برای تقلب در کنکور سراسری استفاده کنید خودکار دوربین دار می باشد. این خودکارها در سال های اخیر توسط داوطلبان زیادی استفاده شده است.

  • خريد Card phonefe

ممکن است استادها و یا اشخاصی به عنوان مراقب در حوزه کنکور وجود داشته باشند که به شما پیشنهاد فروش Card phonefe را دهند. البته خرید آن با مبلغ هنگفتی امکان پذیر است!

ممکن است این روش ها و ابزارها به شما در رسیدن به خواسته هایتان و قبول شدن در کنکور سراسری کمک کرده باشند اما این گونه نیست. کنکور یکی از اصلی ترین مراحل زندگی یک دانش آموز می باشد در نتیجه بهتر است خود را در این امتحان سرنوشت ساز امتحان کنید و صادقانه آن را پشت سر بگذارید.

روش های تقلب با صابون در کنکور

یکی از روش هایی که ممکن است به ذهن داوطلبان برسد استفاده از صابون در کنکور می باشد. به این توجه کنید این روش بسیار بچه گانه می باشد! لازم به ذکر است تصحیح کردن برگه ها با استفاده از دستگاه انجام می شود که این دستگاه ها از حساسیت بالایی برخوردار شده است، در صورتی که خطایی را تشخیص دهند باعث می شود که تمامی سؤالات درست نیز از بین برود. در نتیجه بهتر است به سراغ این روش نروید زیرا ریسک بسیار بالایی دارد. اگر شما سؤالات را به اشتباه نیز پاسخ دهید نتیجه خودتان را به دست خواهید آورد اما اگر از این روش استفاده کنید علاوه بر آن که با شما همانند یک متخلف برخورد می شود بلکه باعث می شود که یک سال عقب بیافتید.

میتوانید بخوانید: تعداد سوالات هر درس در کنکور ریاضی

ممکن است برخی از داوطلبان به این موضوع فکر کنند که تمامی روش های تقلب در تست زنی را بلدند و با دستگاه های مختلفی می توانند این کار را انجام دهند. همانند داوطلبانی که در سال های گذشته با استفاده از خودکار عکس گرفته بودند و موفق به تقلب در آزمون شده اند اما به قول معروف گندش درآمد و در آن سال تمامی متقلبین را شناسایی کردند و آن ها یک سال عقب کشیده شده اند. در نتیجه بهتر است کلاً این فکر را از ذهن خود دور کنید و به سراغ مطالعه کتاب بروید تا بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.

چه روش هایی برای تقلب در کنکور وجود دارد؟

ممکن است در سال های گذشته روش های تقلب آسان تر از امروز بوده باشند. در سال های گذشته چند داوطلب با یکدیگر قرار می گذاشتد و همگی شروع به حل کردن تست ها می کردند و سپس همگی آن ها در دستشویی قرار می گذاشتند و جواب سؤالات را به یکدیگر اعلام می کردند اما این روش خیلی وقت است توسط ضابطین منحل شده است. اگر چه این افراد تعداد کمی از سؤالات را می توانستند به یکدیگر اطلاع میدادند . از دیگر روش هایی که در تقلب در کنکور وجود دارد بردن گوشی همراه در دستشویی بود و با نفری که خارج از جلسه بوده است شروع به رد و بدل کردن جواب های درست میکرند. اما این روش نیز توسط مراقبین منحل شود، امروزه شما دیگر نمی توانید از این روش استفاده کنید زیرا شما نمی توانید دفترچه امتحان را به خارج از حوزه ببرید ولی غیر ممکن نیز نمی باشد! از طرف دیگر ضابطین همراه با دانش آموز خواهند رفت همین امر باعث شده است این روش بسیار سخت تر از قبل باشد.

از دیگر روش های تقلب در کنکور سراسری هماهنگ شدن با مراقبین و کمک گرفتن از آن ها می باشد. بهتر است این روش را انتخاب نکنید زیرا مراقبت به سراغ فردی می رود که احساس می کند بهتر از دیگر افراد مطالعه کرده است و از او سؤال می پرسد و اصلاً مشخص نیست که پاسخ ها درست باشد و یا خیر و حتی ممکن است مراقب به شما عمدی پاسخ اشتباه دهد. از طرف دیگر این روش باعث می شود که ذهن شما درگیر شود و زمان خود را از دست بدهید، این امر باعث می شود که شما حتی نتوانید به سؤالاتی که بلد هستید پاسخ دهید و از استرس لو رفتن ممکن است تمامی سؤالات را اشتباه علامت بزنید. توصیه ما این است که به جای تقلب کردن و یا استفاده از صابون در جلسه کنکور بهتر است انرژی و تلاش خود را بر روی مطالعه کردن و روش های تست زنی تا به نتیجه بهتری برسید.

 

سخن پایانی

برای موفقیت هیچ راه میانبری نیست. تمام روش هایی که برای تقلب در کنکور استفاده میشود هم به شدت ریسک بالایی دارد هم بسیار برای آینده شغلی و درسی شما خطرناک است . بهترین راه و روش برای موفقیت در کنکور داشتن تلاش و استمرار برای رسیدن به رشته مورد نظر و داشتن آینده ای درخشان است. در این بین کتاب هایی نیز وجود دارد که بهترین و معروف ترین کتاب ها در حوزه خود هستند و شامل موارد زیر است:

 
قلمستان...
ما را در سایت قلمستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Alexander Doma doma بازدید : 302 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 17:30